سیستم های امنیتی برای مغازه
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

هر ساله سرقت های از مغازه ها صورت میگردد. یکی از راه های مبارزه با این روند سرمایه گذاری بر روی دوربین های مداربسته در یک مغازه می باشد،که یکی از بهترین راه حل ها برای تامین نیازهای امنیتی یک مغازه محسوب می شود. از منافع بلند این سرمایه گذاری می توان به کاهش انقباض خرده فروشی، رسیدن به سود حداکثر، کاهش نرخ بیمه، و در نهایت کاهش تعداد موارد سرقت. اشاره کرد.دوربین های امنیتی همچنین موجب القای یک محیط ام امن تر برای کاربران می باشد.

 با استفاده از فن آوری های موجود در IP دوربین های امروزی، این مهم یعنی تامین نیازهای امنیتی دقیق فروشگاه های خرده فروشی به مقدار قابل توجهی آسان تر شده . آیا شما نیاز به دوربین داخلی و خارجی برای مغازه خود دارید؟ نقاط ضعف فروشگاه شما  چیست؟ آیا بخش کم نوری در فروشگاه شما وجود دارد؟ آیا راهرو و یا بخشی است که کمتراز مناطق دیگر فروشگاه در دیدتان باشد؟ اینها تنها برخی از سوالات است که هنگام خرید سیستم امنیتی مناسب باید در نظرگرفته شود.

سیستم های امنیتی برای مغازه

سیستم های امنیتی برای مغازه

صاحبان فروشگاه های خرده فروشی همیشه با تهدید سارقان رنج میبرند. خوشبختانه، سیستم های امنیتی می تواند کمک شایانی به کاهش سرقت در فروشگاه ها کند. سارقان با علم به اینکه در مغازه ای، سیستم امنیتی وجود دارد کمتر به سرقت وسوسه می شوند. استفاده از دوربین مداربسته رنگی یکی از راه های بسیار موثر در ایجاد امنیت یک فروشگاه خرده فروشی می باشد و این دوربین ها جزو مناسب ترین دوربین ها برای یک مغازه ی کوچک به شمار می آیند.

مناطق مهمی که باید از سیستم امنیتی برای مغازه به ویژه این دوربین ها استفاده کرد مانیتورنگ درب ورود و خروج و صندوق به منظور مانیتورینگ کارکنان و مشتریان می باشد. از دیگر مناطق کارگذاری دوربین در انبارها هم می باشد.

از ویژگی هایی که در انتخاب یک دوربین مداربسته باید در نظر گرفت شکل ظاهری، قابلیت نمایش و ذخیره ویدیو به صورت گسترده، استفاده در شب و روز، استفاده در داخل و یا خارج و ضد ضربه بودن آن میباشد.

با استفاده از رفع این نیازها و با توجه به نیاز خود میتوانید بهترین سیستم امنیتی را برای خود انتخاب کنید.

هم چنین می توانید با مراجعه به مقاله های سیستم های امنیتی برای فروشگاه ها، سیستم امنیتی برای طلافروشی و سیستم امنیتی بانک ها از موارد و نکات مهمی که این مکان ها برای ایمنی شدن نیاز دارند آگاه شوید.

هم چنین می توانید با مراجعه به مقاله های سیستم های امنیتی برای فروشگاه ها، سیستم امنیتی برای طلافروشی و سیستم امنیتی بانک هااز موارد و نکات مهمی که این مکان ها برای ایمنی شدن نیاز دارند آگاه شوید.

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

مواد مصرفی کارتریج  جوهرشارژ  تونرشارژ   فوم رول  رول   درام   بلید

تجهیزات آموزشی  پرده نمایش  پایه نصب دیتا ویدئو پروژکتور  برد هوشمند  کیت هوشمند  باکس محافظ دیتا پروژکتور

تجهیزات فروشگاهی  کاغذخردکن  اسکناس شمار   پرینتر PVC  صندوق فروشگاهی  بارکدخوان   لیبل پرینتر  فیش پرینتر  پرفراژچک

سیستم ها امنیتی  دوربین مدار بسته  دوربین مدار بسته دام  دوربین مدار بسته بولت دوربین مدار بسته باکس   لوازم جانبی دوربین آداپتور دوربین مدار بسته

لنز دوربین مدار بسته کابل دوربین مدار بسته  دستگاه DVR  دستگاه NVR

دستگاه دی وی آر 4 کانال  دستگاه دی وی آر 8 کانال  دستگاه دی وی آر 16 کانال  دستگاه دی وی آر 32 کانال

دستگاه ان وی آر 4 کانال  دستگاه ان وی آر 8 کانال  دستگاه ان وی آر 16 کانال  دستگاه ان وی آر 24 کانال   دستگاه ان وی آر 32 کانال

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور  قطعات کامپیوتر  لوازم جانبی کامپیوتر

لپ تاپ و تبلت  لپ تاپ  تبلت

تجهیزات شبکه  مودم وایرلس ADSL  کارت شبکه





:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 12 آبان 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی